Wednesday, April 27, 2011

Tangguh

Baru balik Chck up d KPJ H0spital.. 0perati0n bulan 5 terpaksa ditangguh ke bulan 6 atas nasihat d0c.. MC tambah lagi sebulan sehingga hujung bulan 5.. myb tambah lagi cz nak 0perati0n t.. kemungkinan besar saya akan mula bekerja bulan 7 k0t.. 0MG bulan kelahiran saya 2.. h0pe i2 bulan bertuah bagi saya..



luka di atas sudah jahit.. terpaksa tunggu lemak2 n daging tumbuh kal0 tidak terpaksa amik kulit peha n tampal kat c2.. Luka 2 disebabkan tulang tangan terkeluar.. agak seram gak saya teng0k tapi bila nurse cuci terus lupa c0z sakit giler.. mak saya mesti kena ada kat sebelah c0z saya akan pegang tangan dia.. hilang ckit rasa sakit bila emak ada di sebelah.. pernah 1 hari emak saya kerja dan adik saya yang duduk di sebelah.. rasa sakitnya memang berbeza.. benarlah kata 0rang, jika kita nak melakukan sesuatu perkara yang menyakitkan.. ibu kita adalah bius yang paling baik..

No comments:

Post a Comment