Tuesday, July 20, 2010

cinta.......

pernah di kecewakan oleh orang sangat saya cintai dahulu membuatkan saya menjadi fobia untuk jatuh cinta sekali lagi......... sakit.... pedih.... di khianati cinta yang dulu masih berbekas di hati saya... kawan2 selalu cakap saya b0d0h kerana masih mengharap cinta yang lama dan tidak boleh menerima cinta yang lain... sebenarnya diorang silap... saya tidak pernah mengharap cinta yang lama... bagi saya 'dia' hanya sejarah sahaja.... mengingatinya membuatkan saya sakit... walaupun baru2 ni 'dia' minta maaf pada saya... bukan saya dendam tapi jika maaf itu di ungkap 3 4 tahun yang lalu... mungkin saya mampu memaafkan.. tapi maaf itu muncul setelah 3 4 tahun peristiwa ini berlalu.....

masih teringat2 lagi luka yang 'dia' tinggalkan untuk saya... saya down gila... saya cuba bangkit seorang diri.... hampir 2 tahun saya hidup berendam air mata.... masa itulah saya tau siapa kawan dan siapa bukan...... dengan bantuan kawan2 dan family saya mampu berdiri dengan kaki sendiri...

kini.... ada seseorang yang telah singgah dalam hati saya........ setelah sekian lamanya saya tidak boleh menerima mana2 insan yang bergelar 'lelaki'.... saya telah berkenalan dengan 'dia' semasa saya menjalani latihan praktikal di tempat 'dia' bekerja.... tapi ada sesuatu yang menghalang hubungan kami.... dan saya tau... hubungan kami xkan lama........ kerana 'dia' mencintai wanita lain... sekali lagi saya akan di kecewakan......

sedih........ sgt sedih......... kecewa dan macam2 lagi........ tapi saya tau.. ini semua dugaan hidup........ kadang2 dengar kawan2 bahagia... terasa jeles sangat... sentiasa tertanya2... macam mana mereka b0leh bahagia??? orang kata... lebih baik kita memilih seseorang yang menyayangi kita dari kita menyayangi seseorang........ betul ker???

No comments:

Post a Comment